BARTER

GARANTİ BARTER ÜYELİK

  Barter sisteminden faydalanmak isteyen firma öncelikli olarak talebini Garanti Barter Operasyon Merkezin'e bildirir.
  Firma hakkında yapılan araştırma sonucu, bir toplantı düzenlenir ve sistem tanıtımı yapılır.
  Bu tanıtım toplantısında firmanın barter sisteminden en etkin şekilde nasıl faydalanabileceği tartışılır.
  Firmanın daha detaylı olarak incelemesi için Garanti Barter Üyelik Sözleşmesi firmaya teslim edilir.
  Firma, Üyelik Sözleşmesi'ni imzalayarak gerekli evraklar ile birlikte Garanti Barter’a iletir.
  Tüm evraklar ve üyelik bedelinin tamamlanması ile Garanti Barter sözleşmeyi onaylar.
  Firmanın üyelik kaydı gerçekleştirilir.
  Firma adına yeni bir “Garanti Barter Çek Karnesi” tanımlanır ve firma yetkilisine teslim edilir.
  Arz ve talep listeleri oluşturularak işlemlere başlanır.
  Yeni firma ile ilgili tanıtım duyurusu tüm üyelerimize gönderilir.